Island Defense
March 25, 2019, 02:42:25 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: not so new version:  3.0.6G4, 3.0.8d
 
   Home   Help Login Register  
Pages: [1] 2 3
  Print  
Author Topic: New Clan IDA  (Read 18490 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
killadev
Titan Hunter
****

Karma: +12/-54
Posts: 411



« on: June 24, 2010, 06:49:29 PM »

Cause someone locked other one.
Logged

Host: DLer please name builders
DLer: Tree thing thing, Naga, Fire, Water, Peasant, Peon, Whisp.
shlongworld
Worker


Karma: +0/-3
Posts: 24


« Reply #1 on: June 24, 2010, 07:22:01 PM »

Moving to east?
Logged
killadev
Titan Hunter
****

Karma: +12/-54
Posts: 411



« Reply #2 on: June 24, 2010, 10:25:11 PM »

negatory got clan back
Logged

Host: DLer please name builders
DLer: Tree thing thing, Naga, Fire, Water, Peasant, Peon, Whisp.
shlongworld
Worker


Karma: +0/-3
Posts: 24


« Reply #3 on: June 24, 2010, 10:49:02 PM »

Yay, apart from everyone going to the Nos. site and getting a small virus or tracker :/
Logged
DocPainn
Spearloc
***

Karma: +3/-8
Posts: 300


Bitches and Whores


« Reply #4 on: June 24, 2010, 11:32:03 PM »

Yay, apart from everyone going to the Nos. site and getting a small virus or tracker :/
Scanned, nothing.
Logged

                                     

Doc let me give you oral.

PaperClip
Titan of the Abyss
******

Karma: +14/-33
Posts: 1012


I will shit in your skull


« Reply #5 on: June 25, 2010, 05:18:20 AM »

Hey killadev, I've already had a key for weeks. Suck it, bitch. Also you're still mega-retarded, "waaah u guys hacked my clan giev it back Sad" instead of remaking it in the first place.
Logged

killadev
Titan Hunter
****

Karma: +12/-54
Posts: 411



« Reply #6 on: June 25, 2010, 03:16:44 PM »

I CANT REMAKE IT WHEN IT CANT DISBAN WHEN I DON'T HAVE CHIEF!!!!!!!!!!!!

IM WAS ALSO ON PROBATIONARY PERIOD AND COULD NOT LEAVE!!!!!!!!

THERE FORE I COULD NOT REMAKE IT!!!

Ok all the needed to be said. Undecided
Logged

Host: DLer please name builders
DLer: Tree thing thing, Naga, Fire, Water, Peasant, Peon, Whisp.
mcimba
Speedy Turtle
**

Karma: +2/-6
Posts: 111


« Reply #7 on: June 25, 2010, 03:41:06 PM »

+1 nos for making my day
Logged
shlongworld
Worker


Karma: +0/-3
Posts: 24


« Reply #8 on: June 25, 2010, 06:14:35 PM »

Yay, apart from everyone going to the Nos. site and getting a small virus or tracker :/
Scanned, nothing.

You sure they don't have any bugs you can't detect?
Logged
killadev
Titan Hunter
****

Karma: +12/-54
Posts: 411



« Reply #9 on: June 25, 2010, 07:42:27 PM »

Yay, apart from everyone going to the Nos. site and getting a small virus or tracker :/
Scanned, nothing.

You sure they don't have any bugs you can't detect?
Well could, but its there clan site, I highly doubt they would bug there own site, but they would all be able to remove it easily.
Logged

Host: DLer please name builders
DLer: Tree thing thing, Naga, Fire, Water, Peasant, Peon, Whisp.
PaperClip
Titan of the Abyss
******

Karma: +14/-33
Posts: 1012


I will shit in your skull


« Reply #10 on: June 26, 2010, 04:00:17 AM »

What the fuck does probation period mean. Just tell everyone to leave and be done with it. Unless that probation period somehow makes you unable to click that leave button.
Logged

DocPainn
Spearloc
***

Karma: +3/-8
Posts: 300


Bitches and Whores


« Reply #11 on: June 26, 2010, 04:17:39 AM »

thats exactly what it does you dumbfuck.
Logged

                                     

Doc let me give you oral.

mcimba
Speedy Turtle
**

Karma: +2/-6
Posts: 111


« Reply #12 on: June 26, 2010, 04:32:03 AM »

lmao someone got owned
Logged
PaperClip
Titan of the Abyss
******

Karma: +14/-33
Posts: 1012


I will shit in your skull


« Reply #13 on: June 26, 2010, 04:59:18 AM »

thats exactly what it does you dumbfuck.

The fuck should I know that there exists such a RETARDED feature.
Logged

mcimba
Speedy Turtle
**

Karma: +2/-6
Posts: 111


« Reply #14 on: June 26, 2010, 05:08:58 AM »

maybe if you had a clan instead of being a crap pub
Logged
PaperClip
Titan of the Abyss
******

Karma: +14/-33
Posts: 1012


I will shit in your skull


« Reply #15 on: June 26, 2010, 05:14:46 AM »

I am in a clan, I'm just not a chieftain/shammy and I never got this probation period shit placed on me, so you can go back to taking a thousand dicks up your ass.
Logged

fidey
Titan Hunter
****

Karma: +13/-17
Posts: 524

Name 3 Titans: fire rock blue


« Reply #16 on: June 26, 2010, 05:35:18 AM »

I am in a clan, I'm just not a chieftain/shammy and I never got this probation period shit placed on me, so you can go back to taking a thousand dicks up your ass.

Haha, I get it. It's implying that he's gay and loves penis! Haha that's the joke!

Everyone gets a probation period. It's a week.
Logged

The Zealot builder (Check it out, it's completely original. No bias. Okay, maybe a little bias. But seriously seeing the concept of the builder made my penis happy. And NOW seriously lol go take a look at it. You might like it.) http://www.islanddefense.org/forum/index.php/topic,1220.msg19120.html#msg19120
PaperClip
Titan of the Abyss
******

Karma: +14/-33
Posts: 1012


I will shit in your skull


« Reply #17 on: June 26, 2010, 06:43:33 AM »

Who said he's gay. Maybe he's being raped by a thousand people. YOU DON'T KNOW
Logged

mcimba
Speedy Turtle
**

Karma: +2/-6
Posts: 111


« Reply #18 on: June 26, 2010, 06:55:18 AM »

I am in a clan, I'm just not a chieftain/shammy and I never got this probation period shit placed on me, so you can go back to taking your thousand dicks up my mom's ass.
wtf would you want me to do that
Logged
turbo
Beta Tester
Titan of the Abyss
*

Karma: +29/-27
Posts: 1802


« Reply #19 on: June 26, 2010, 01:52:59 PM »

I am in a clan, I'm just not a chieftain/shammy and I never got this probation period shit placed on me, so you can go back to taking your thousand dicks up my mom's ass.
wtf would you want me to do that

Because starfish chose you over him.
Logged

Quote from: Playerof
I am officialy an IDIOT!!!!! Tongue
Quote from: Playerof date=1289822009
twas hit straight in the eye by a cock
Quote
[23:52:51] Lazure : Thank you.
[23:52:59] Lazure : I love being a slut :O
Palidin
Murloc
*

Karma: +2/-2
Posts: 68


Looks like ive found your weakness - BULLETS


« Reply #20 on: June 26, 2010, 10:40:29 PM »

Why is clan ida filling up our sewers with a smell even MORE Disgusting?
Logged


The world is what we make of it
fidey
Titan Hunter
****

Karma: +13/-17
Posts: 524

Name 3 Titans: fire rock blue


« Reply #21 on: June 26, 2010, 11:37:58 PM »

Because you smell
Logged

The Zealot builder (Check it out, it's completely original. No bias. Okay, maybe a little bias. But seriously seeing the concept of the builder made my penis happy. And NOW seriously lol go take a look at it. You might like it.) http://www.islanddefense.org/forum/index.php/topic,1220.msg19120.html#msg19120
killadev
Titan Hunter
****

Karma: +12/-54
Posts: 411



« Reply #22 on: June 27, 2010, 02:51:17 AM »

Why is clan ida filling up our sewers with a smell even MORE Disgusting?
cute... grow up?
Logged

Host: DLer please name builders
DLer: Tree thing thing, Naga, Fire, Water, Peasant, Peon, Whisp.
Lord_Kamakazie
TOWER CONTRACTER
Titan Hunter
****

Karma: +10/-7
Posts: 476


Life in 360 Degrees


« Reply #23 on: June 27, 2010, 08:44:57 AM »

never heard of clan ida
probably sucks dick
Logged

you can rape the world and be creative now
DocPainn
Spearloc
***

Karma: +3/-8
Posts: 300


Bitches and Whores


« Reply #24 on: June 27, 2010, 01:34:08 PM »

never heard of clan ida
probably sucks dick
you know a lot about sucking dick, so you tell us.
Logged

                                     

Doc let me give you oral.

Pages: [1] 2 3
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!